top of page

DHR partners is door de Vlaamse Overheid erkend als dienstverlener

in het kader van de KMO-Portefeuille.

Hierdoor kunnen Vlaamse kleine ondernemingen 30% van hun adviestraject

gericht op de verbetering van kernprocessen, gesubsidieerd krijgen

en genieten middelgrote ondernemingen van 20% steun.

Sinds 1 januari '20 bedraagt het maximale steunplafond per jaar 7.500 euro steun.

 

KMO-Portefeuille

Voor welke gesubsidieerde diensten kan u op ons een beroep doen ?

 

Als erkend dienstverlener kunnen wij u HR gerelateerd advies geven aangaande volgende thema’s:

  • Bedrijfsstrategie: het bepalen van de koers en structuur van de onderneming om uw strategische bedrijfsdoelstellingen te bereiken;

  • Financiële geletterdheid: financiële kennis die nodig is om een onderneming succesvol te beheren;

  • Internationaal ondernemen

  • Personeelsmanagement wat betreft:

    • arbeidsorganisatie en bedrijfsprocessen

    • competentiebeleid

    • evaluatie- en functioneringsbeleid

    • personeelsplanning

    • sociale wetgeving

    • herstructurering

    • bedrijfsoverdracht

 

DHR partners is geregistreerd dienstverlener voor het domein Advies DV.A247747.

Maak je voor het eerst gebruik van de KMO-portefeuille?


Eerst en vooral dient u zicht te registeren op het online platform INKOM.

Een gepaste handleiding daarvoor vindt u hier.

Stappenplan aanvraag KMO-Portefeuille

 

  1. Na de bevestiging van je inschrijving ontvang je van ons een mail met de factuur. Nog geen mailtje ontvangen? Check dan zeker even je mapje met ongewenste e-mails.
     

  2. Betaling BTW: enkel het bedrag exclusief btw komt in aanmerking voor betaling met de KMO-betaling.
    Het btw-bedrag moet dus rechtstreeks betaald worden aan DHR partners via BE43 0018 3731 5901

     

  3. Steunaanvraag opstarten : Via de website van de KMO-portefeuille kan een projectaanvraag opgestart worden. Meer info daarover vindt u hier. De effectieve aanvraag mag maximum 14 kalenderdagen na de startdatum gebeuren!

    !OPGELET! Nieuw is dat je sinds 1 januari 2023 een ‘thema’ moet selecteren bij uw aanvraag. Dit thema vind je op de offerte die je van ons ontvangst na het intakegesprek.

     

  4. Storting eigen aandeel: na de bevestiging van je subsidieaanvraag, ontvang je een mail met een ‘aanvraag tot storting’ en de stortingsgegevens voor uw eigen bijdrage aan Sodexo.
     

  5. Betaling projectbedrag : van zodra Sodexo de storting van jouw aandeel ontvangen heeft, stort de Vlaamse Overheid de subsidie. Je ontvangt hiervan een melding per e-mail. Opgelet: dit betekent nog niet dat de totaalsom betaald werd aan DHR partners! Je dient zelf nog het volledige projectbedrag over te maken, dat doe je door je opnieuw aan te melden via de KMO-portefeuille en vervolgens bij je project op de knop ‘betalen’ te klikken. 

    !BELANGRIJK!: vul hierbij ook de gestructureerde mededeling in die je ontving op de factuur van DHR partners. Deze gestructureerde mededeling is identiek aan degene die je gebruikte voor de betaling van het btw-bedrag.

     

  6. De betaling is nu 2-3 weken onderweg vooraleer hij door ons ontvangen wordt en kan verwerkt worden. Daarna ontvang je van ons via mail een definitieve bevestiging dat je betalingsprocedure is afgerond!

bottom of page